luni, 31 ianuarie 2011

Ianuaie 4

Ultimele zile a lunii ianuarie au fost destul de geroase pe meleagurile noastre, temperaturile scăzând până la -20 grade C. Pofta de mâncare a porumbeilor a crescut invers proporţional cu scăderea temperaturii.
Prea multe evenimente nu s-au întâmplat în ultimele zile a lunii. Cel mai important eveniment se pare că a fost alegerea noului conducerii a asociaţiei judeţene la data de 29 ianuarie 2011. Nici acest eveniment important nu mi-a adus emoţii deosebite, aflând numai în ultimele zile despre pregătirea alegerilor. Se pare că vechiul preşedinte a demisionat şi de aceea a fost nevoie de noile alegeri. Cauza demisiei nu-l cunosc, dar prea mult nu mă miră, fiind o funcţie cu multă muncă şi puţine mulţumiri din partea columbofililor. Oricum eu personal nu am avut probleme cu vechiul conducere şi sper să nu am nici cu cea nouă.
Noua conducere este formată din:
  • Baricz Tamás Csaba, preşedinte de la clubul din Gheorgheni
  • Papp Zsolt, vicepreşedinte de la clubul din Odorheiu Secuiesc
  • Buzogány Csaba, responsabil tehnic-sportiv de la clubul din Odorheiu Secuiesc
  • Miklós István László, secretar de la clubul din Miercurea Ciuc
  • Dombi Dezső, preşedintele comisiei de disciplină de la clubul din Odorheiu Secuiesc
  • Péter Zsolt, membru în comisia de disciplină de la clubul din Odorheiu Secuiesc
  • Tamás Vilmos, membru în comisia de disciplină de la clubul din Miercurea Ciuc
Toţi sunt columbofili pasionaţi, dornici de afirmare. Sper că vor conduce destinele columbofiliei harghitene cel puţin ca predecesorii lor.
Ce aştept de la noua conducere? În primul rând corectitudine, asigurarea condiţiilor de a concura în mod onorabil, cu şanse reale la toate categoriile de zbor, susţinerea concurenţei şi nu în ultimul rând unificarea la concursuri a tuturor columbofililor din judeţ.

La porumbeii mei am administrat hrană puţin mai multă, suplimentând orzul cu cc. 15-20% porumb, 5% grâu şi 5% floara soarelui pentru a-i pregăti de vaccinarea contra paramixoviroză. Deocamdată încă nu am vaccinat porumbeii mei, dar deja am terminat la câţiva columbofili din zonă. În general efectivele vaccinate erau frumoase, sănătoase cu speranţe frumoase pentru sezonul care se apropie tot mai repede.
Nici anii trecuţi nu am avut prea multe evenimente, sau tratamente în această periodă. Altă dată am tratat porumbeii în această perioadă contra viermi, ceea ce anul asta nu am făcut.

Niciun comentariu: