luni, 28 martie 2011

0738112/2010

Este singurul pui disn sezon care a reuşit să cumuleze cinci clasări, deci norma la viteză pui. Punctajul a fost destul de slab, deci nici măcar nu a intrat în catalog, dar cinci clasări din cinci lansări, zic eu că nu este un rezultat prea rău.
Ambii părinţi sunt consangvini, provenind chiar din incest, deci sunt la lotul de reproducţie. Tata este din unguroaica de la Hartmann, iar mama din familia porumbeilor mei vechi.
Luat în mână este un porumbel destul de echilibrat, de mărime potrivită, cu musculatură bună, foarte energetic. Nu pot să zic că este blând, dar nici fricos. A fost printre ultimii, care a îndrăznit să servească porumbul din palma mea, deci nici ca ar fi lacom nu pot să spun despre el. Toamna a ocupat o boxă situată mai aproape de pardosea, care mi-se pare că nu-i mai place, ar vrea una mai sus, dar nu prea are dintre ce să aleagă.

 








După cum se vede şi din poză este un porumbel frumos, cel puţin mie îmi place.
Cât despre viitorul lui, sper să fie la fel de bun şi în anul 2011, cu toate că până acum prea puţini porumbei am avut care a reuşit să triumfe şi ca pui, dar şi ca adult. Totuşi aştept rezultate bune de la el, cred că va fi cel mai bun printre cei de un an, dar nu ar strica să aibă o boxă mai bine situată.

Niciun comentariu: