marți, 16 noiembrie 2010

Noiembrie 2

Luna noiembrie trece ca de obicei fără prea multe evenimente demne de remarcat.
În această perioadă nu sunt  prea multe de făcut la porumbei. Continui să-i alimentez bine, unii chiar s-au şi îngrăşat puţin, dar fiind închişi şi cu mâncarea la discreţie, cred că este normal, ba chiar de dorit.
Am avut încă un pui care mi s-a părut bolnav, era cu pene zburlite, nu mânca cu poftă cu ceilalţi şi stătea ascuns în colţ. Am dat şi lui Enteroguard timp de trei zile şi se pare că s-a şi vindecat.
O dată la 10-12 zile mai dau polivitamine la porumbei în apă de băut.
La sfârşit de săptămână vom avea festivitatea de premiere pe zonă, iar la 20 noiembrie Expoziţia Naţională.
Până atunci sper să nu am alte evenimente neplăcute despre care să vă relatez.

2 comentarii:

nicusor spunea...

b.ziua!ne-ati putea spune cum va hraniti porumbeii in aceasta perioada?de cate ori pe zi ,si daca considerati ca au nevoie de o hrana anume !multumesc

Szabó Zoltán spunea...

Despre alimentatia in perioada de toamna am scris mai detailat in postarea cu titlul Octombrie 3. De atunci nu am schimbat nimic in aceasta privinta.