luni, 30 septembrie 2013

Comentarea comentariilor (Sezonul 2013)

Articolul: Sezonul 2013 a fost preluat de încă două saituri cu profil columbofil. Deşi unul dintre acestea nu a cerut acordul meu (rrp.ro), nu mă supără, ci mă bucură faptul dacă mai mulţi cititori au posibilitatea să afle părerea mea despre anumite lucruri.
La acest ultim sait în urma articolului au apărut o serie de comentarii la care doresc să răspund aici. De ce aici şi nu acolo? Las pe cititori să ghicească.

Pt. eduard şi Marcovici89: nu cred că la ora actuală trebuie să fi curajos atrăgând atenţia la anumite nereguli. Nu ştiu unde am pomenit eu de hoţie în articolul incriminat. Derogările (probabil la ele vă gândiţi) acordate pe undeva, erau juste, numai că nu erau regulamentare.
Până când sunt oameni, care vor să aibă funcţii de conducere la diferite niveluri a columbofiliei, eu nu doresc să le iau locul. Nici timp suficient nu aş avea pentru a îndeplinii numeroasele sarcini şi nici nu aş putea fi suficient de autoritar.
În anul trecut (2012) am fost omologator. Am renunţat, nu numai din cauza că este o muncă destul de migăloasă şi voluminoasă, dar nici nu am reuşit să conving pe unii, că nu sunt prost. Mai exact, aproape săptămânal am explicat la un responsabil tehnic, ce fel de greşeli am găsit în clasamente şi că trebuiesc evitate în viitor. El de fiecare dată a promis că aşa va fi, venind cu diferite explicaţii, pe care eu m-am făcut că le cred, de ruşine să nu-l fac mincinos, iar greşelile au continuat să apară. Bineânţeles că nu am lăsat aşa, am remediat eu greşelile cu ajutorul coordonatorului programului. Conform regulamentului trebuia să aplic şi sancţiuni, dar nu am făcut, mai bine am renunţat la funcţia de omologator.
Din exemplul de mai sus, cred că se înţelege, că nu sunt suficient de sever pentru o funcţie de conducere şi din păcate sunt prea mulţi oameni care caută să profite de aceste slăbiciuni.
Pt. Dl. FODOR: cu contestaţiile făcute nu am urmărit obţinerea anumitor avantaje (dacă la asta vă referiţi). Chiar dacă vor fi soluţionate în favoarea mea nu cred că ar fi favoruri, decât rezolvarea corectă a unei probleme interpretate greşit de unii. Deşi îl cunosc pe dl Tunduc şi suntem în relaţii destul de bune, nu am cerut să ,,rezolve problema", decât am făcut o simplă contestaţie către preşedintele CNS-ului.
Pt. Dl. Traian M: în mod sigur eu anumite lucruri aş fi făcut altfel, (nu sunt convins că mai bine, doar altfel) însă şi actuala conducere a făcut multe modificări foarte bune şi mai ales în spiritul fair playului. Totuşi ar mai fi multe de făcut de ex. modificarea sistemului de alegeri, sau o ,,constituţie" a sportului columbfil, care să-i garanteze aceaşi şanse fiecărui membru etc.
Nici cu articolul incriminat şi nici cu această complectare nu am dorit să jignesc, sau să fac anumite favoruri nimănui, am căutat să folosesc un limbaj decent şi la subiect.
Fără să arătăm şi greşelile, niciodată nu vom ajunge să corectăm şi vom fi mereu frustraţi, cu gândul că iar am fost păcăliţi de alţi mai şmecheri.

Niciun comentariu: