miercuri, 3 noiembrie 2010

Planuri noiembrie

Ce poţi face în luna noiembrie în crescătorie?
Nimic deosebit. Porumbeii sunt închişi deja de mai bine de o lună, deci nu am prea multe ce face cu ei. Urmăresc cum se desfăşoară năpârlirea, mai pun din când în când apă pentru baie. La sfârşitul lunii mă duc la Piatra Neamţ la expoziţie.
Am mai amintit că compartimentul de reproducţie este destul de aglomerat. De acea şi ca să mai pot elibera un compartiment pentru cursieri, construiesc un loc separat pentru cei de matcă, cu volieră. Porumbeii vor fi cazaţi tot în pod, dar nu a casei ci a unei clădiri anexă, folsită pentru dispensar, iar în curte mai fac o volieră. Deocamdată se află în fază de costrucţie.
Şi pentru cei de zbor intenţionez să fac o volieră pe acoperişul casei, dar prima dată termin cel din curte să văd cum va arăta, nu vreau să stric nici aspectul locuinţei de dragul porumbeilor.
Compartimentul care se va elibera va fi populat de puii anului 2011, care vor rămâne definitiv aici şi când vor fi maturi.

5 comentarii:

Andrei spunea...

Mi-ar placea sa va cunosc daca veniti la expo de la Piatra Neamt,daca nu va deranjeaza...

Anonim spunea...

Spor la munca, puneti multa pasiune, munciti mult, tot respectul.

M.A.

Szabó Zoltán spunea...

După cum am scris, am de gând să ajung la expo. Nu mă deranjaţi .........

nicusor spunea...

am descoperit blogul de 2 zile si deja sunt un cititor fidel.sa nu va opriti.f.intresant.in rest numai de bine

Szabó Zoltán spunea...

Mersi Nicuşor, am să continuu cum îmi va permite timpul.