duminică, 26 decembrie 2010

Boli

Iniţial m-am gândit să prezint bolile pe o pagină separată, ordonată după importanţa lor din punctul de vedere al columbofilului şi mai ales a celor care participă la concursuri. Nu am avut de gând să scriu aşa de multe despre ele, dar până la urmă am considerat necesar să detaliez anumite lucruri.
Mai nou, însă cred că ar fi mai uşor de căutat şi de comparat anumite boli între ele, dacă ar fi prezentate şi la pagina Articole. Numai pe această pagină funcţionează funcţia de căutare în blog după anumite cuvinte (pentru cei care nu ştiu: în partea stângă a blogului este un pătrat alb, cu o lupă în partea dreaptă a pătratului). Înscriind de exemplu o simptomă în câmpul de căutare şi folosind comanda de căutare (klick pe lupă) veţi vedea toate bolile la care apare această simptomă. Tot aşa şi cu tratament, sau orice alt cuvânt.
Cei care sunt mai cunoscători în domeniul calculatoarelor, să mă scuze pentru aceste explicaţii puerile, dar sunt convins că nu totă lumea ştie, de exemplu nici eu nu ştiam mai în urmă cu doi-trei ani.
În funcţie de timpul meu liber, de mărimea descrieri bolii, precum şi de alte postări mai interesante, prezint câte o boală periodic la două trei zile. Mai departe respectivele boli vor fi prezentate aşa cum am vrut la început, după impotanţa lor columbofilă şi după aprecierea mea, sub eticheta Boli, deci aici se pot găsi ulterior în ordinea prezentării. Totodată şi cu ocazia căutării în funcţie de simptome, de exemlpu, vor apare în ordinea cum au fost prezentate, deci practic după frecvenţa întâlnirii la porumbei, ajutând aşa la stabilirea diagnosticului corect.
La pagina Boli am să ordonez bolile după agentul etiologic (agentul cauzal), în aşa fel şi colegii, medicii veterinari, vor aprecia mai mult conţinutul.
Sper să fie folositor iniţiativa şi să nu vă plictisesc prea mult cu aceste descrieri.

Niciun comentariu: