joi, 10 martie 2011

0738170/2010

Este al patrulea dintre fraţii despre care am scris în postările anterioare.
La fel ca şi ceilalţi şi el este foarte reuşit, după părerea mea cel mai reuşit dintre toţi şi cred că nici dintre ceilalţi pui din 2010 nu este altul mai reuşit ca el.


Este un pui tardiv eclozionat la data de 7 iulie, deci nu am avut posibilitatea să-l încerc la concursurile puilor, decât la patru antrenamente mai scurte, de unde s-a întors fără prea mari dificultăţi.
L-am oprit de fapt dintre 15 pui lăsaţi pentru vânzare,dar fiindcă era prea frumos ca s-o dau şi nici ofertă de preţi nu am primit pe măsură pentru el, ceea ce nici nu regretam prea tare.
Cu toate calităţile bune, nu ştiu dacă va rezista la concursurile anului 2011, de obicei pierd puii tardivi la primii  cinci concursuri. Dacă totuşi va rezista sunt convins că va fi unul dintre pilonii de bază a echipei aniilor următori.

Un comentariu:

panescu spunea...

Superb !
masculii cu aspect de femela imi plac foarte mult.Pare cel mai reusit dintre cei 4 !
sa vedem ce va reusii !
A naparlit complect ?