joi, 27 ianuarie 2011

0738101/2010

Este un mascul albastru cu origine destul de controversată, în sensul că tatăl lui este masculul 024543/92, deci fratele campionului, iar mama o porumbiţă albastră cu inelul 359167/2005 primită cadou de la cineva, dar se pare că nu a fost o reproducătoare prea bună, neavând decât un singur urmaş cu rezultate demne de amintit.
De ce am lăsat totuşi pui din acest cuplu? Masculul fiind bătrân şi valoros, am ţinut neapărat să opresc pui de la el, în schimb în 2009 nu a avut nici unu, fiind împercheat cu femele tinere şi mai bune fără însă cu nici un rod. Cu această femelă s-a împerecheat în toamna anului 2009 şi a şi scos o pereche de pui, care însă nu erau a masculului, ambele fiind solzaţi. În primăvara anului 2010 imediat s-au împerecheat cum s-au întâlnit şi dragostea a fost aşa de mare că nu i-am despărţit. Ca şi recompensă mi-au făcut 5 pui veritabili de la mascul (puii erau toţi albaştri şi semănau cu el).


Este un mascul puţin prea mare, destul de agresiv cu ceilalţ porumbei, dar prudent cu mine. Se pare că este şi mai lacom ca ceilalţi.
Doi fraţi de a lui am pierdut la primul concurs de pui, în schimb el a participat la toate concursurile de pui, obţinând şi trei clasări mediocre.
După presimţirea mea o să aibă un sezon destul de greu, cu rezultate slab-mediocre, dar va rezista la solicitări, dacă va fi un sezon normal, cu nu prea multe pierderi.

Niciun comentariu: