luni, 24 ianuarie 2011

Porumbei anunţaţi

Referitor la porumbeii mei pierduţi vă pot spune că în ultima vreme am primit destul de multe telefoane. Au fost cazuri interesante şi aici.
De exemplu anul trecut m-a sunat cineva (bineânţeles că de la număr ascuns), zicea că e din Cugir şi mi-a povestit că la sfârşit de săptămână a fost la mănăstirea Râmeţului şi în timp ce asculta slujba a văzut un porumbel cu numărul telefonului meu pe inel. Ştia şi numărul matricol a porumbelului, dar la întrebarea mea dacă l-a prins, zicea că nu, a rămas acolo, măicuţele le dau de mâncare deodată cu ceilalţi porumbei de pe acolo. Povestea a fost aşa de impertinentă şi incredibilă, predată cu o amabilitate ieşită din comun, că mi-a fost ruşine să spun că nu cred, cu toate că nu mi-am putut închipui cum de a reuşit să citească numerele fără să-l prindă, mai ales că zicea că porumbelul este sănătos. Apoi la toamnă un alt columbofil mă sună şi se interesează de acel porumbel şi după ce i-am explicat că este o pasăre bună, zice că ştie unde este şi este de vânzare, se cere 100 de euro pe ea. L-am sfătuit să o cumpere, că eu aş cere mai mult pe ea, iar respectivul columbofil a cumpărat-o şi mi-a adus înapoi.
Tot anul trecut mi s-a adus înapoi un pui de la Bistriţa, cu toate că am zis să nu mi-l aducă, fiindcă nu am nevoie de el. Până la urmă a dus-o înapoi, încă cu doi porumbei primite cadou de la mine. Mai interesant este că de la acel zbor cinci pui s-au pripăşit în oraşul Bistriţa, despre care am fost anunţat.
Tot în 2010 o porumbiţă de a mea a fost prinsă în judeţul Alba şi braconierul cerea 1 milion de lei răsplată ca să o elibereze, bineânţeles că degeaba.
Multe asemenea întâmplări aş mai avea de povestit şi din anii precedenţi, dar nu vreau să vă plictisesc cu ele.

Niciun comentariu: