duminică, 30 ianuarie 2011

0738152/2010

Este o femelă solzată deschis, deocamdată foarte neânsemnată. Probabil nici nu aş găsi-o din prima, dar nu numai pentru că este prea obişnuită şi puţin mai tardivă ci şi deoarece mă ocup mai puţin cu femelele, compartimentul lor fiind mai strâmt şi incomod. Este puiul femelei roşie cu masculul tânăr consangvin, despre care am mai scris.


 Fiind aşa neînsemnată, am fost nevoit să mă duc în coteţ şi s-o prind, ca să vă pot spune ceva despre ea.
De fapt nici nu este chiar aşa de rea, am găsit-o fără să caut prea mult. Arată ca şi în poza de mai sus, luat în mână am constatat că este destul de echilibrată, de mărime potrivită, nu este slabă, dar nici de îngrăşată nu pot să spun că este. Se pare că este mai reuşită decât fratele lui mai mare 0738108/2010. Este neaşteptat de blândă, cu toate că nu m-am ocupat deloc cu ea. Mai are o pană de aruncat din aripă, pe care probabil nu va mai arunca, decât la toamnă.
Din evidenţă văd că a participat la 11 antrenamente şi două concursuri, neavând nici o clasare, dar nici nu avea cum, nefiind cipuit pentru concursuri. Întârziere nu a avut nici una, ba de la unul dintre concursuri se şi clasa dacă avea electromicrocip. La observaţii în evidenţă cu data de 11.VIII. am scris că este cam slăbuţă.
După cele spuse ce prognostic să-i dau, sper să rămână până primul fond, mai încolo sincer, nu am speranţe.

Niciun comentariu: