marți, 26 aprilie 2011

0738123/2010

Mai rar se întâmplă să las pui din porumbeii de la lotul de zbor, mai ales de la cei de doi ani, care nu au arătat nimic spectaculos în anul precedent. Acest porumbel însă provine exact dintr-un asemenea cuplu, iar părinţii lui s-au şi pierdut la zboruri în 2010, fără să îmbunătăţească palmaresul. Rezultatul părinţilor a fost mai modest, dar tata a avut origine bună şi un aspect, care îmi sugera încredere, iar mama mai puţin frumoasă, dar ultima reprezentantă a unei familie mult apreciat de mine în trecut.



Deşi, după cum v-am spus nu prea las pui cu asemenea origine, nu îmi pare rău că i-am oferit o şansă, fiind un porumbel frumos şi nu numai frumos, dar şi cu alte calităţi bune. Are şi o boxă bine situată în compartiment, pe care a reuşit să-şi ocupe printre primii, ceea ce iar îmi place.
Ca şi rezultate, a avut trei clasări mediocre din patru lansări, deci pot să zic muţumitor.
Sper să nu se piardă în sezonul 2011 şi după cum arată aştept şi rezultate de la el, dar numai în sezonul următor.

2 comentarii:

nicusor spunea...

buna seara!intrebarea mea nu are legatura cu subiectul dar va rog sa imi spuneti daca albastrul de metilen este benefic pentru porumbei sau poate sa aiba efecte negative.si daca da in ce proportie se poate da!va multumesc-!

Szabó Zoltán spunea...

Da albastru de metilen se poate folosi ca dezinfectant, sau in caz de intoxicatii. Doza depinde de concentratia produsului, in cazul celui de 1%, curativ este de 100 ml la 4-5 litri de apa, iar preventiv se pune 100 ml la 10-15 litru de apa. Eu insa folosesc foarte rar si in doza mult mai mica, cc jumatate din celui preventiv.
Am citit undeva ca nu se pune in vase cu tabla zincata.