miercuri, 20 aprilie 2011

0738140/2010

Este semifratele din partea tatălui femelei prezentate mai înainte. Acest mascul 120376/2001, tatăl acestor porumbei, transmite destul de pronunţat această culoare gută, dar am avut şi nepoţi consangvini pe el cu moţ. În anii 2003 şi 2004 am împrumutat la alţi columbofil din club, unde a avut câte un pui cu rezultate destul de promiţătoare. De aceea înainte de a se pierde la alţi, am readus să-l încerc şi eu din nou în reproducţie, având deja pui şi la mine în 2002, care s-au pierdut de acasă.



Din anul 2005 am avut doi semifraţi din partea tatălui, dar rude cu el şi după mamă, dintre care masculul 359138/2005, care au făcut câteva rezultate deosebit de bune la primele fonduri. Din păcate însă, de la primul maraton, cel mai uşor de fapt din ultimii ani, s-a pierdut. A fost singurul pierdut, dar cel mai bun până atunci.
Acest porumbel mi-se pare destul de reuşit fizic şi sunt mulţumit cum se prezintă şi ca comportament.
Cred că va rezista la concursurile anului 2011, dar nu aştept şi rezultate deosebite de la el. În schimb, dacă va mai fi în echipă şi în 2012 atuci cred că va fi unul dintre cei mai buni.

Niciun comentariu: