duminică, 27 februarie 2011

0738141/2010

Este o femelă gută, destul de neânsemnată, cum sunt de fapt toate femelele tinere, cum v-am mai amintit.
Un singur mascul are pui de culoare aşa închisă, un mascul de la Ledán László de origine Aarden, tatăl lui provine de la Demeter László un columbofil tot de la Sf. Gheorghe. De la acest mascul am avut pui foarte buni, însă nu destul de constante de la fonduri şi nepoţi consangvini cu moţ. Mama este o femelă foarte consangvină pe familia porumbeilor mei.
Nu ştiu să vă spun prea mult despre comportamentul ei, dar mi-se pare destul de echilibrată.
La concursul puilor a avut trei clasări, din patru lansări, deci este mulţumitoare prestaţia ei.




Am postat şi fotografia aripii, ca exemplu, mai mult pentru începători, au penele mai subţiri (aşa au femelele) şi mai ascuţite.
Ce sper de la ea în viitor: dacă nu se pierde prea devreme, are şanse să facă chiar şi normă. Se pare că anul asta nu vom avea concursuri de viteză şi demifond suficiente pentru normă, deci eventual la general are şanse.

Niciun comentariu: