luni, 7 februarie 2011

559101/2008

Este fica masculului Hu07 34300/2000 maratonistul de la Hartmann şi unei femele foarte consangvine pe porumbei mei vechi.

Este o porumbiţă frumuşică cu multe calităţi bune, dar nu ştiu de ce, nu-mi inspiră prea multă încredere. Momentan arată chiar bine, nu este prea grasă, penele srtălucesc, mănâncă normal şi când are posibiltate caută să ocupe înapoi boxa unde a cuibărit în anii trecuţi cu toate că este ocupat de un alt mascul de un an. Ca şi un dezavantaj mi-se pare puţin prea gingaşă ca şi fizic pentru eforturile concursurilor de maraton.
Ca şi pui a reuşit să facă norma la categoria de viteză pui, la un an de asemenea a avut sosiri destul de bune de la fonduri. Cu toate aceste antecedente promiţătoare nu am avut încredere prea mare în ea şi în anul 2010 am introdus-o în echipa de maraton din cauza că pierdusem porumbeii mai bătrâni. Aşa s-a întâmplat că a participat la două maratoane de 997 km şi de la primul spre surprindera mea a sosit prima, iar de la a doua nu s-a mai clasat.
În sezonul care vine sper să-mi servească tot surprize plăcute ca şi în anii trecuţi. Acum am cu ceva mai multe speranţe de la ea ca mai înainte, dar nici acum nu se află printre favoriţi.

Niciun comentariu: