vineri, 4 februarie 2011

791122/2009

Este porumbelul despre care am mai scris în postările anterioare, că parcă i-a fost prins capul la hrănitor, cât au fost lăsaţi pe grija soacrei.
De atunci s-a refăcut complect, nu mai prezintă urme de suferinţă, inclusiv năpârlirea a decurs normal, deşi a prezentat probleme şi la acest capitol.
 Ca şi origine provine din încrucişări în care am pus multe speranţe. De partea tatălui fiind din linia femelei Hu23-67489/2003, de la Hartman, iar mama lui este fica campionului.
Nu are nimic deosebit în el, cred că nu l-aş alege dacă ar fi de vânzare la o licitaţie. Este prudent cu mine, dar nici la mâncare nu se înghesuie şi se satură destul de repede. Toamna când am mutat puii în compartimentul cursierilor se credea prea stăpân, ocupând două boxe. Cu greu am reuşit să-l conving că nu îi revine decât unu singur pentru fiecare mascul.
Rezultatele lui din sezoanele trecute sunt necalificabil de slabe. În 2010 de la primul concurs de 198 km s-a întors după ce s-au terminat zborurile, însă era vioi, sănătos şi cu cipul la picior. Nici nu ştiu de ce i-am acordat încredere, având şi masculi mai multe.
Prognosticul: nu sper prea multe de la el, orice clasări de la concursuri de peste 500 km vor fi surprize plăcute. Îi promit că o să trebuiască să recupereze absenţele din sezonul trecut, ba mai mult, poate va avea parte şi de un maraton. Dacă totuşi va fi şi toamna în crescătoria mea, bravo lui.

Niciun comentariu: