marți, 22 februarie 2011

Observaţii personale 12

Din columbăriile noi se nasc rezultate mult mai bune la început, decât din cei populate de mult de porumbei.
Motivul cred că este încărcătura bacteriană, care după un anumit nivel cred că este dăunător, sau microflora mai sănătoasă a crescătoriei curate.
De acea fac dezinfecţie măcar odată pe an!
Nu mă refer la crescătorii ultramoderne, care nu le plac porumbeilor!
Poate nu este o observaţie chiar aşa de originală, fiind că am citit şi la alţi, denumind: efectul crescatoriei noi.

2 comentarii:

panescu spunea...

Am observat si eu acest lucru.Mi-am dat seama ca era vb despre ceva legat de imunitate!
multi inceptaorii in primul an mai ales cei care fac achizitii puternice sperie pe unii in urmatorii ani se sting.

panescu spunea...

Probabil asta se intampla si cu porumbeii noi adusi in cresc sunt afectati sau pot afecta pe ai tai. Imunitatea si incarcatura bacteriana ?