duminică, 24 octombrie 2010

2003 (Hu23 67489/2003)

Este vorba de puiul tardiv primit cadou de la Hartman în 2003.
Se spune că de porumbelul primit cadou trebuie să ai cea mai multă grijă, pentru că de obicei vor fi cele mai bune. Se pare că aşa s-a întâmplat şi în cazul meu şi de această dată a doua oară (de la Hartman tot cadou am primit şi pe femela Hu3131 0926/85). La prima vedere nu mi-sa părut ceva extraordinar, fiind şi pui de toamnă, nenăpârlit încă, cu ochi galbeni-închişi, de mărime puţin-puţin mai mare ca mijlociu, cu aripă şi corp lung.

I-am şi dat drumul primăvara odată cu porumbeii mei şi cum era de aşteptat s-a şi pierdut. După câteva zile însă s-a întors acasă şi am reuşit să las de la ea cu Campionul nouă pui până în toamnă, dintre care patru au fost încercate la concursuri.
În tinereţe nu au dat rezultate senzaţionale, abia în anul 2007 au reuşit să arate ce ştiu la concursuri de maraton.
Masculul 179121/2004 este poate cel mai frumos porumbel la ora actuală din crescătoria mea.

Rezulttatele şi strămoşii se pot vedea mai jos.

                                                         
Nu ştiu dacă mai necesită alte comentarii. Momentan este la prăsilă, fiind ultimul pui al Campionului.
Fratele lui cu matricolul 179114/2004 a fost poate şi mai bun, dar din păcate s-a pierdut înainte de a poate demonstra.
În primăvara anului 2007 fratele lui 179121/2004 a intrat în boxa lui şi s-au bătut ore în şir. 121 find mai puternic i-a tras o bătaie zdravănă, dar mai rău a fost că s-au deteriorat primele remige din aripă foatre mult. Se auzea, şi se vedea când zbura cât de mult este afectat. Cu toate aceste handicapuri a reuşit să se claseze, ba chiar de la al 2-lea Straubing s-a clasat pe locul 1 din oraş şi pe locul 7 din zona noastră. Din păcate de la ultimul Straubing din an nu a mai reuşit să se întoarcă.
Despre masculul 417112/06 scriu mai târziu şi de femela 791118/2009 am mai scris deja în postările anterioare.
Rămâne să mai amintesc de femela 791151/2009 care este soră bună cu 791118/2009. Este o porumbiţă dintr-a doua serie de pui din an şi din această cauză nici nu am putut-o zbura la toate concursurile de pui.

Este prietenoasă şi destul de frumoasă, cu ochi roşi spre galben. Fiind mai tânără nu a strălucit prea tare de la primele concursuri din 2010, dar cu trecerea timpului a început să intre în formă clasându-se destul de bine. Sper să fie cel puţin la fel de bună, ca sora ei (791118/2009) în anul viitor.

Niciun comentariu: